Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více informací | Přijmout všechny cookies Personalizovat |
Přijmout zvolené cookies |
Existuje několik možností, jak po nákupu převzít své zboží. Vyberte si tu, která je Vám nejbližší.
Pouze po předchozí domluvě na adrese Braunerova 514/1 Praha 8.
Zboží si nevyzvedávejte bez předchozího upozornění, o možném termínu vyzvednutí budete informováni na Váš mobilní telefon a e-mail.
Vyzvednutí je možné v časech od 10:00 do 18:00hod PO-PÁ
Při osobním odběru nelze zboží uhradit platební kartou. Platba pouze v hotovosti.
Doručení balíku na Vaši adresu.
Česká pošta doručí vaší zásilku do 24 hodin po celé ČR od potvrzení odeslání objednávky, v den doručování budete informováni SMS zprávou. V den expedice obdržíte podrobný e-mail s číslem balíku a datem doručení. Balíky jsou doručovány v pracovní dny, v běžné doručovací době, kterou Česká pošta nabízí v dané lokalitě. Po neúspěšném pokusu o doručení je balík uložen na nejbližší ukládací poště a budete informováni prostřednictvím SMS i papírovou výzvou.
Může se stát, že budete potřebovat změnit nebo upravit den doručení nebo ukládací poštu pro Váš Balík Do ruky, v průběhu doručování si můžete změnit termín a způsob doručení prostřednictvím www.ceskaposta.cz/zmenadispozice, kde po zadání čísla zásilky a kontaktního telefonu můžete změnit dispozice pro svoji zásilku. Formulář Vám nabízí: volbu dodání zásilky dopolední pochůzkou nebo uložení na poště bez pokusu o doručení nebo uložení na jiné ukládací poště a nebo posunutí prvního doručovacího pokusu o jeden pracovní den.
Pozor. Pokud si zboží nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odesíláno zpět.
Pokud potřebujete znát bližší informace o stavu a termínu dodání Vaší objednávky, můžete dle čísla balíku vyhledat svou zásilku na infolince 800 177 889 nebo na tomto formuláři:
Odběr balíku na Vámi zvolené poště.
Česká pošta doručí vaší zásilku do 24 hodin od potvrzení odeslání vaší objednávky na jednu z 2600 pošt po celé ČR, kterou si sami vyberete při dokončení objednávky. Vyzvednete si ji, kdy se to hodí Vám. Díky SMS nebo e-mailu totiž víte, odkdy na Vás bude čekat. V den expedice obdržíte podrobný e-mail s číslem balíku a datem doručení. Balíky jsou doručovány v pracovní dny.
Může se stát, že budete potřebovat změnit nebo upravit ukládací poštu pro Váš Balík Na poštu, v průběhu doručování si můžete změnit termín a způsob doručení prostřednictvím www.ceskaposta.cz/zmenadispozice, kde po zadání čísla zásilky a kontaktního telefonu můžete změnit dispozice pro svoji zásilku. Formulář Vám nabízí: volbu dodání zásilky dopolední pochůzkou nebo uložení na poště bez pokusu o doručení nebo uložení na jiné ukládací poště a nebo posunutí prvního doručovacího pokusu o jeden pracovní den.
Pozor. Pokud si zboží nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odesíláno zpět.
Pokud potřebujete znát bližší informace o stavu a termínu dodání Vaší objednávky, můžete dle čísla balíku vyhledat svou zásilku na infolince 800 177 889 nebo na tomto formuláři:
Pro vyzvednutí Balíku Do balíkovny můžete využít rychlé obsluhy na specializovaných přepážkách pošt s názvem Balíkovna (seznam Balíkoven zde). Stačí zvolit službu na vyvolávacím systému a následně budete v co nejkratší době vyzváni k přepážce. Rychlé vydání balíku je vždy naší prioritou.
Stačí pouze sdělit jméno a kód pro vyzvednutí zásilky. Pro vyzvednutí není třeba předkládat doklad totožnosti, proto ji může vyzvednout i třetí osoba.
Na všech specializovaných přepážkách Balíkovna můžete uhradit dobírku platební kartou.
Adresát si může jednoduše prodloužit úložní dobu na poště ze standardních 7 na 15 dní, a to prostřednictvím odkazu, který bude k dispozici v avízu o blížícím se konci úložní doby.
Balík máte neustále na očích!
Využijte službu Sledování zásilek (Track & Trace) na internetových stránkách České pošty. Balík neustále monitorujeme od jeho podání až po dodání. Vy máte stejnou možnost!
Spolehlivá služba, která Vám umožňuje poslat zásilku s potvrzením.
Služba, jejímž prostřednictvím lze spolehlivě zasílat písemná sdělení, dokumenty, knihy a drobné předměty, protože Česká pošta odpovídá za ztrátu zásilky paušální náhradou 880 Kč a za poškození nebo úbytek obsahu zásilky až do stejné výše.Popis služby
Informace o dodání nebo stavu vaší zásilky jsou dostupné následující den po dni podání zásilky. Informace je možno získat dvěma způsoby: